lördag 16 maj 2009

Hejja Norge!

Ja, faktiskt så fastnade jag direkt för Norge´s bidrag i ESC. Japp, den ska vinna så är jag nöjd. Jag har aldrig gillat Sveriges bidrag.
Och ja, i morgon skriver då på papprena och vips så har vårt hus fått en ny ägare. Det släpps för utgångspris... Vi är väl sådär nöjda. Det har under veckan varit så många som tittat, både en och två gånger, sagt ja, varit klara med banker och verkligen uttryckt sitt intresse men i slutändan så var det bara en familj som verkligen stod fast. Tänk vad "lurad" man kan bli! Vi slutar på ungefär plus/minus noll. Vilket ju egentligen är helt ok. Nu ska vi bara se om vi hittar vart vi kan tänka oss att bo sen. Vi kommer bo kvar över sommaren. Tror vi har sagt september som överlåtelsemånad.
Ännu en glad nyhet är att jag idag hittade Klänningen! Klänningen som jag ska ha på mig på min allra bästaste bästis bröllop nu i juni! På Esprit (alltså, de ska inte gifta sig i en Esprit-butik, men känningen finns där!). En butik som jag sällan ens går in i, vet faktiskt inte varför. Men helt plötsligt idag, så bara hängde klänningen där i deras i skylt fönster! Och det ännu mer överraskande är att de blev tvugna att beställa hem den i storlek 34!? Ja, ok att deras storlekar kanske är större än t.ex. H&M´s, men snacka om upplyftande för självförtroendet :-)
Nu hoppas jag den sitter som en smäck på onsdag när jag ska prova den. Annars blir det till att gå till sömmerskan och få 36:an insydd i ryggen...

Nu; I´m in love in a fairytale!! Heja, heja Norge!!!

Há dé
*kram*

3 kommentarer:

famgranath sa...

Hejjar oxå på Norge eftersom Sveriges låt inte ligger så bra till... :-/
Skoj att ni fått huset sålt, synd bara att ni inte fick mer än utgångspriset.
Vilken kick det där med klänningen, tänk om man kunde ha 34 igen! Själv blir jag överlycklig om jag kommer i en 36!

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

ska vi göra sällskap till Oslo nästa år ;) 2 röster på norge offrade jag tom!
Härligt att huset är sålt trots allt!!

EmiliaJ75 sa...

Skönt att huset är sålt!