onsdag 18 mars 2009

ajajaj, det bultar å det bankar

Har sedan igår eftermiddag/kväll haft en helvetisk huvudvärk. Det gör ju inte saken bättre att man jag sovit som en kratta i natt...
Kom i alla fall upp ur sängen och fick gjort alla morgonrutiner och iväg med lilla prinsessan till dagis. Nu sitter jag själv här hemma. Jobbar hemifrån idag (mellan pauserna då jag bara måste lägga mig ner och blunda en stund). Hoppas inte jobbet drar en karensdag idag! Jag har ju faktiskt sagt ifrån att jag jobbar, fast hemma...
Verkar inte heller som att jag ska ha blivit smittad av alla magsjukebacillusker, tack och lov. De satte sig i mitt huvud stället ;-)
Ska äta något lunchaktigt nu, sen jobba vidare med utbildningsmaterialet. Kanske vila huvudet lite också innan det är dags att hämta hem lilla fröken Kaos.

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ut o spring en sådär 4 km så ska du se att du inte lär ha varken huvudvärk eller trötthet! :)

EmiliaJ75 sa...

Jag träffade din goa make i dag i gatan och han nämnde din huvudvärk. Hoppas den har gett med sig nu!
KRAM

Anonym sa...

Usch, huvudvärk av den kalibern är INTE något man direkt tänker bort. Hoppas att det känns bättre idag.

KRAM