onsdag 11 mars 2009

Det finns så många dieter...

och bantningskurer. Men de allra flesta går ut på att man ska inte äta antingen det ena eller det andra. Det passar inte mig. Men idag hittade jag den absolut bästa bantningskuren; Gå en sväng på ett köpcentra innan du ska handla mat. I köpcentrat passar du på att prova kläder. Gärna lite åtsmitande, figurnära. Varför inte en bikini...? Jag lååååååvar, efter det så slinker det absolut inte ner ett choklad, en påse ostbågar eller vad du annars brukar falla för!

Snart är det faktiskt dags för beach-09, någonting måste göras åt den här blekfeta dallermagen, hängrumpan och sladderlåren. Så från och med nu ska inga onyttigheter åka ner i kundvagnen! Kanske t.o.m. ska slå till på lite motion? Tål att tänkas på men jag ska nog inte gå till överdrift, det kan ju hända att jag lovar något som jag inte kan hålla. Ungefär 7 kg ska slimmas bort. Tur jag inte går på semester förrän i juli... ;-)

*kramar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, en annan styrketränar, simmar och springer! :)