måndag 30 mars 2009

Italienska? Någon?

Gjorde ett litet misstag igår när jag skulle ställa om bilens klocka till sommartid... Jag råkade ändra språket i displayen till italienska. Nu har jag inte en suck om hur jag ändrar tillbaka. Än mindre om jag är på rätt ställe i menyn för att ändra språk. Jag kan ju inte italienska...
Fast jag får väl se det som en enkel språkkurs i italienska. Fortsätter det vara mellan -3 och +3 grader om morgnarna så kan jag snart säga "varning för halt väglag" på italienska... Inte illa det. Kan ju vara bra att kunna då vi funderar på att bila till Italien. Nästa sommar. Fast just den repliken känns kanske inte så användbar i Italien om sommaren. Får vänta tills bensinen håller på att ta slut, då kan jag lära mig "låg bensinnivå"!

*kramar*

1 kommentar:

Tessan sa...

Halloj!
Jag hittar inte din mailadress och behöver den för att ge dig tillgång till bloggen.
Du kan väl maila mig så jag får den :-)
Kram!