lördag 14 mars 2009

Final

I kväll håller jag på Caroline af Ugglas! Fast jag gillar Sarah Dawn Finer också. Men jag gillar Sofia också.... Men mest Caroline. Ja, det gör jag. Har alltid gillat henne. Även innan melodifestivalen. Kanske för att jag gillar Janis Joplin också.
Någon jag absolut inte gillar är Petra Mede! Undrar om det finns någon annan person i hela vårt land som är mer tillgjord än hon?! Inget flyt, hackigt prat, stelt och konstlat... Not like!
Snälla, snälla, snälla! Ja, låt Caroline få vinna skiten!

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju inte riktigt klok!!

EmiliaJ75 sa...

Jag diggar också Caroline och tycker hennes låt är väldigt fin - MEN...inte sjutton har hon i den tävlingen att göra, fel forum för låten tycker jag. Sarah´s ballad var bäst men jag tycker Alcazar skulle vinna och representera Sverige. Om du nu ville veta vad jag tycker ;-)