lördag 7 mars 2009

Dagens "hyss"

Jag vet faktiskt inte var jag ska börja. Men idag har hon varit en riktig liten djävul med de små hornen i pannan ständigt ute :-)
Idag har vår lilla tonåring (ja ibland undrar man om hon är 3 eller 13...) hunnit med att byta strumpor4 ggr och övrig klädsel 1 gång. Dags för hänglås på garderoben!
Hon har hällt ut vatten i sitt smyckeskrin, bara för att...
Hällt ut vatten på sitt golv, bara för att...
Tömt kattens torrfoder i kattens vattenskål, bara för att...
Torkat bajs på en handduk, bara för att... (ja det hade hon faktiskt en förklaring på; hon kom inte åt att torka med pappret?!?!?!)
Ätit tandkräm från tandkrämstuben, bara för att...
Mamman har fått kasta alla hennes kritor och färgpennor bara för att jag är så fruktansvärt trött på att torka bort målningar från möbler, väggar, golv och sängkläder.
Mamman har fått hänga två par strumpor på tork för de råkade befinna sig i vattnet på dotterns golv.
Mamman har fått köra X antal maskiner med tvätt p.g.a. dotterns otaliga klädbyten där rena kläder allt som oftast hamnar i smutstvättkorgen *suck*

I morgon ska jag tvätta bort tandkrämsmålningen från fönstret som dottern har målat dit med hjälp av sin tandborste...

Tar det någonsin slut med alla de här hyssen?

*kramar*

2 kommentarer:

EmiliaJ75 sa...

Åh, det blir en del hyss av våra goa *hmpf* ungar!

Linda sa...

Haha...jag måste skratta...förlåt! Tack gode gud, Ida har aldrig (ta i TRÄ) ritat eller målat på någonting, vi har aldrig behövt ta undan sax eller pennor..ÄN ALLTSÅ!!!