onsdag 25 mars 2009

Liten uppdatering...

Lilla prinsessan slevar i sig vätskeersättning för glatta livet och har fått i sig snart 3 (eller 4) skivor vitt bröd under dagen! Allt har fått stanna kvar i lilla magen *glad*. Ibland har hon lite ont i magen och ibland är det jättebra. Lite svårt att tolka en 3-årings definitioner på jättebra och inte alls bra, men så länge hon ber om mer macka så är det ju positivt i alla fall! Pappamannen gjorde lite potatismos, men det ville hon inte äta. Främst i ren protest då han även kokt morötter och jag tyckte att det nog inte var någon höjdare och ansåg att hon inte skulle få någon.
Själv har jag nog så smått börjat få rätt på vätskebalansen. Har även jag fått i mig lite vitt bröd och försökte mig på potatismoset. Men nu efter bara några pyttetuggor så har jag fått magknip och ligger nedbäddad i sängen igen. Hoppas och håller fortfarande tummarna för att jag och pappamannen ska slippa bli sjuka!

*kramar*

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag åt en kokt potatis o en kokt torskfilé innan och det har med gått bra! Jag känner mej nästan sugen på burger king med coca-cola nu, å det får man väl nästan se som positivt..? :)

tösan sa...

Camilla:
*hahaha* ja det får man ju faktiskt säga är positivt! Fasiken, jag önskar nästan att jag också kräktes så jag blir av med det här. Men jag får alltid bara illamående, magknip och tappar ätlusten. Det blir så långdraget när det är så...
Skönt att du mår bättre iaf! Men nu har vi en pakt; inte träffa någon som varit magsjuk förrän tidigast en vecka som de varit friska!

*kram*